esras Alt karnımın sol tarafında 3 gündür ağrı var hatta bugün daha ta ağrım artti batma hissi gibi bi ağrı adetime 9 gün var acaba hamilelik belirtisi mi?
esras Busbus58 neden ağrır ki 😒 çünkü belimede vuruyor ben normalde hiç adet sancısı cekmedigim icin suphelendim 🤔
Busbus58 esras daha doğrusu 9 gün çook uzun süreç. Yumurtlama belirtisi olabilir o ondan ağrır. Bence bu günleri değerlendirin bebek düşünüyorsanız