Bende 13 gün önce mecburi devlette oldum. Asla olmak istemiyordum devlette çok kötü şeyler duyduğum için ama hemşireler, doktorlar çok çok iyiydi. Özele para versem herhalde böyle muammele görmezdim. Spinal sezaryan oldum ve her şeyiyle çok rahattı. Canımın yandığı tek yer karnıma bastırdıkları zamandı. O da dayanılmayacak bir acı değildi.