Gizemli213 ikisinde de kardeşimi gördüm tamamen uyuttuklarında çok zor oldu kendine gelmesi bebeği emzirmesi falan spinal de daha iyiydi ☺️ Tabi ki karar senin ama sanırım uyanık olman bebekle ten temasın olması açısından da daha iyi olur gibi geliyor ve kendinde oldugun için bebeğini hemen kucagına alabiliyorsun