Gizemli213 Devlet hastanesinde sezeryan olan var mı yanında refekatçı kabul ediliyormu yada spinal -genel hangisini yapıyorlar sontayı uyuştuktan sonra takarlar mı devlet hastanesinde dogum yapanlar veya bilgisi olan cevaplar mı şimdiden teşekkürler 🙏🏻
ebrureyhan Gizemli213 önceki sezeryanımı devlette yaptım suntayı uyuşturmadan takıyorlar onu biliyorum anesteziyi sen seçiyordun ama şuan durum ne bende merak ediyorum refakatçi olayıda aynı pandemi dolayısıyla durum ne bilmiyorum
58Vildan Gizemli213 sontayı ameliyata girerken takıyorlar 1 kişi refakatçi alıyorlar pandemiden dolayı fazla genel anestezi yapmıyorlar ablam 2 hafta önce oldu ona genel verdiler ama anestezinin insiyatifine bağlı
koalababy Yesim1995 sezeryan olacağına nasıl karar verdiler canım devlet hastaneleri son ana kadar normali bekliyo diye biliyorum
Gizemli213 Yesim1995 bebeginizi sagsalim kucagınıza aldınız mı inşallah dün dogum gerçkleşti sanırım nasılsınız
Duygukocc Gizemli213 ben normal doğum yaptım ama oda arkadaşımdan biliyorum doktorlardanda biliyorum zorunda sezaryan olursam diye öğrenmiştim genel anestezi yapıyorlar spinal anestezi yapmıyorlar sondayı uyuşturmadan takıyorlar refakatçı olarakda normalda yapsan sezaryanda aynı kişi olmak kaydıyla 1 kişi refakatçı kalabiliyor 4 ay önxe doğum yaptım pandemi devlet hastanesinde
Gizemli213 Duygukocc ne zman yaptınız dogumu yenilerde mi ben şuanda eşimin işi nedeniyle dogu dayım burda dogum yapılmıyor memlekete gidecegim devlette olmayı düşünyüorum sezeryani ilk dogumum sezeryandı ama özelde yaptım o yüzden devlette nasıl birşeyle karşılaşacagım hiç bilmiyorum kaç gün yatırıyorlar pekş
Yesim1995 Duygukocc hmm bunlar ürkütücü ve hiç istemediğim şeyler inşallah her hastenede böyle değildir
ebrureyhan Gizemli213 evet yani idrar yaparken yanma oluyor sonra o da geçiyor ama yani her yerde aynı o
A2017 Gizemli213 canm ben devlette oldum sezeryan belden ıgne yaptıktan sonra uyuştm hemen taktılar sontayi hissetmiyorsun rica et amelıyata girerken olmadı uyustuktan sonra takarmisiniz dıye
Yesim1995 Gizemli213 tabiki siz yine pazartesi yazın burdan hatırlatn anestezi şekli tahlil v.s işleri olacak o arada yazarım
Duygukocc Gizemli213 4 ay önce yaptım doğumu mesela sabah yaptınız doğumu o geve kalıyorsunuz ertesi gün sabah kontrole geliyorlar öğlenden sonra çıkış veriyorlar eğer bi sorun yoksa tabi zaten bu pandemiden dolayı bi sorun yoksa fazla gün tutmuyorlar ben akşam 8 yaptım ertesi gün öğlen 3 de çıkış yaptım
Nghnyvz0408 Beyzaylmz7 sonda hiç acıtan bişey değil sadece ilk takınca orda rahatsızlık hissi oluyo ve oda hemen alışıyorsun geçiyo zaten
Gizemli213 Yesim1995 hatay iskenderun devlet hastanesi diye planlıyorum şuan dogudayım eşim asker daha doktorum bile belli degil 32 haftalık gebeyim 36 da memlekete gidecegim o zman hangi doktoe olacagı belli olacak inşlallah
Gizemli213 Yesim1995 geçmiş olsun ne riskiniz var normalde daha ileriki haftada mı yapılıyor sezeryan
Gizemli213 Yesim1995 sontayı uyuşturmadan takıyorlar orası kesin çünkü nazımızı çekeceklerini düşünmüyorum