SweetDream Kızlar selamlar bebeğim anne karnında hıçkırıyor olabilir mi ritmik bir damar atması gibi bir şey oluyor ve hatta gece uyurken pıt pıt sesini bile duyuyorum yaşayan var mı? Ve tam olarak bir nedeni var mı?
Burcussskdr SweetDream evet hıçkırıyor bebişler😊😊 anne karnında bu çok sağlıklı bir durummuş bebeğin emme refleksini destekliyor diyaframının gelişmesini sağlıyor ve ciğerlerininde gelişimini destekliyormuş ❤️ Rabbim mucizesi
ozi52 Ben ne zaman hissedicem tam anlamıyla 15+6 olduk🤲🏻🧿💙 Ara da pıt pıt bende hissediyorum ama belli belirsiz 🤷🏻♀️
SweetDream ozi52 canım senin daha çok yeni önce bi hareketlerini hisset ben 29 haftalığım 1-2 hafta öncesinde hissetmeye başladım düşün 🤗
Svcnbydmr Haftadayim günde iki kere hissediyorum gece o ritmik atışlar gelince uyutmuyor malesef dolaniyorum evin içinde 😂