Sevdaaa001 Kızlar merhaba ben Doğum icin vana geldim de 2 haftam var kaynanam bakacak bana burda tanıdığım kimse Yok bölge hastanesinde Doğum yapmayı düşünüyorum giden var mi hangi doktor iyi acaba yardımcı olursanız cok sevinirim