mercimeginanne Seyma_sst bende görünce şok oldum kolumun altında çıkmış bide kaşınıyorlar 🥺 napıcam bilmiyorum
sntn Seyma_sst yaaa bende bir tek bende çıktı zannediyordum küçük küçükler göbek deliğimde göğsümde çıktı sol kolumun kenarında çıktı hatta ilk önceleri bir şey var sanıp almaya çalıştım sonradan farkettim
E-v-A101 Seyma_sst yaa benim de çok afedersiniz. Popomda çıktı Gider mi çaba. Hiç bilmiyorum doktora sormayı unuttum ☹️
ADamla Seyma_sst bende de çıktı kolumun altında, göbeğimde de çıkmıştı anlamadım et beni olduğunu o yok oldu sonradan karnım büyüdükçe ama birden fazla var neden çıkıyor acaba 🙄
Emel91 Malesef bende de çıktı koltuk altımda birden fazla üstelik ben çıktığını biliyodum ama et beni beklemiyodum 🙁
Mrvmkpln Ezgi_26 benimde çıkmıştı doğumdan sonra yakarız demişti doktorum ama ben sirkeyle her WC sonrası temizledim burda biri yazmıştı onu okuyup pamukla temizledim benimkiler döküldü gitti bi kaşıntı vs zararı da olmadı ki hatta o dönemde akıntım bile azaldı
SofiB Seyma_sst evet ilk hamileliğimde çıkmıştı bazısı kayboldu bazıları kaldı geçmedi. Şimdi yeni çıkmadı ama ya da farketmedim henüz.
TugbaZmn Seyma_sst tek sorun bende değilmiş bu konuda çok korkuyordum rahmimde çıkmıştı 2 tane onlar zamanla büyüdüler ve düşmüşler şuan sağ göğsümde 2 tane var birşey olmaz onlarda düşer herhalde diye düşünüyorum 😏
Seyma_sst Boynumda farketmeden püfür pütür elime geliyor kaşıntı var bide göğüs ucumdada var böyle kahverengi leke gibi ama et beni gibi anlamadım
Seyma_sst Nasıl geçer vücudumda ben yoktu hamilelikte benler çıktı nasıl geçecek bilmiyorum elime geldikçe kaşınıyor kopar diye de korkuyorum benle oynatılmaz derler ya
Betulice91 Boynumda bir sürü et beni yüzümde de minik minik kahverengi leke tarzı ben çıktı umarım doğumdan sınra geçer
Ulkumom Seyma_sst boynumda çıktı 5 6 tane göbek deliğinin hemen yanında bir tane ve gogusumun altında 1 tane çıktı. Kizimdan hatıra 🥰