Kuzucumm Duygus123 ayrıntılı ultrasonda netlesir kızlar genelde göstermiyorlar sağlıkla gelsin inşaallah
Aycan_akay54 Kuzucumm evet az kaldı büyük ihtimalle Cuma günü sezeryan günü alacağız inşallah ama inşallah normal olur 🙏🙏
Duygus123 Kuzucumm Evet ayrintili usg bekliyorum kiza da benzetti erkege de 😂 Digerlerinde bu kadar uzun surmemisti ogrenmemiz bakalim artik nasip.. Tesekkur ederim bu arada siz de saglicakla kucaginiza alirsiniz insallah☺️
Kuzucumm Duygus123 Rabbim hakkında hayırlısını versin once sağlık sonra gönlünde ne varsa o olsun 🙏 tesekkur ederim canim
Aycan_akay54 Kuzucumm bebeğin kafası büyükmüş 🙄 çatı muanesi yapacak duruma göre karar vericek doktor inşallah kafası büyümez daha fazla dedi ama bakalım
Kuzucumm Aycan_akay54 hayirlisi canim ya inşaallah büyümez de normal olur benimde oglusumun kafasi büyük simdilik daha sonra ne olur bilmiyorum
Gokceeeee-_ Kuzucumm 22 haftaya girdik kaldı 126 daha çok var sabırsızlıkla bekliyorum doğmasını hayırlsıyla kucağımıza alırız inşallah kızlar ☺️
Kuzucumm Gokceeeee-_ amin insaallah canim zaman gecmiyor sanki bide pandemi var evlere tıkılıp kaldık