Mom0101 Gerçekten asla koku yapmıyo, çok yakın bi arkadaşım kullanıyordu yaz günü birde evin içinde tutmasına rağmen çok şaşırmıştım. Büyük bi kova zaten, nerdeyse 4-5 günlük bezi depolayabiliyor. Poşetide çok sağlam. Hamileliğimi öğrenir öğrenmez hemen e bebekte indirimden almıştım. Şimdi uçmuş fiyatı 🙄