Gulefsan Silakymz 8+4 bizde❤️ Midem bulantım hafif ama o bile süründürüyor özellikle sabah kalkınca midemde batma oluyor kahvaltı yapana kadar😔
Almirasu Silakymz 8 +2 yim canım 5, 6 haftam berbat geçti kusma bulantı uyku bastırma hissi bulantılarım azaldı şükür kusmam sadece sabah aç karına olur onun dışında halsizlik var sanki yavaş yavaş iyiye gidiyorum
tanya25 Silakymz an itibariyle 8+5im bulantı falan yok çok şükür ama namaz kılarken falan aşırı yoruluyorum
Dyg61 Silakymz benımde 8+4 bulantı için hemen ilaç aldım ona rağmen hala öğürüyorum kabızlık da var uyku hali halsizlik hiç enerjim yok zaten normalde de yoktu olanı da gitti 😃
Fatma_7 Şuan 9+4 üz ama bu hafta da bir önceki haftada bulantı ve kusmalardan müzdariptim hala öyleyim
Fatma_7 Silakymz ilaç kullanıyorum zaten ama yine de kusuyorum kabızlık bende de var bağsurumu ağlatıyor 😀
Gulefsan Silakymz yok canım çok şükür 🙏🏻 Günde 2 lt yakın su içiyorum bide folik asitimin içinde vitaminler var herhalde ondan kabız olmadım
S-B-U-A 8+1 🙋🏼♀️ Bugüne dek hiç istifra etmedim. Ama 3-4 gün önceye kadar da hiç midem bulanmıyor demiştim 🤦🏼♀️ benim sabahları bulantım olmuyor ama 2-3 sonrası başlayıp akşam uyuyana kadar çok zorluyor. Yemek yedirmiyor hiç
Gulefsan S-B-U-A ah işte benimde aynı şuana kadar bende hiç istifra etmedim ama öğleden sonra bi başlıyor hafif hafif bulantı
D-d-m020815 Silakymz 8+6 ufak bulantılarım var halsizlik ve hep bir uyuma isteği var onun dışına çok şükür herşey çok iyi gidiyor