elif0614 Kvsr-klm 26 haftalığım Seba med strech çatlak önleyici krem kullanıyorum. Her akşam masaj yapıyorum rahatlatıyor. 5 yıl önceki hamileliğimde de bu kremi kullandım hiç çatlağım olmamıştı. Tekrar aynı kremi tercih ettim 👍🌸
Mom046 Kvsr-klm Bende de kaşıntı var iken Hindistan cevizi yağı kullandım soğuk sıkım nemlendirdi memnun kalmıştım tavsiye ederim
Mom5 Her gün kremlen canım öyle her kremi de sürme . Bebe yağı al ya bu çatlama işi tamamen kişiye bağlı kimisi hiç çatlamıyor kimisi az kimiside o kadar krem yağ kullanmasına rağmen çatır çatır çatlıyor 😂