Özel sancaktepe bölge hastanesine gidiyorum. İlk başladığımızda 120 tl idi, sonra 130 oldu daha 1.5 hafta önce gittim 140 verdim peşine bugün aradım. Çünkü ayrıntılı ultrason zamanım yaklaşıyor devlet hastanesine mi gideyim diye planlama yapıyordum. Ayrıntılı ultrason fiyatının da 400 TL olduğunu daha önce sorarak öğrenmiştim. Bugün iste tekrar muayene ücreti verecek miyim yoksa ayrıntılı ultrason fiyatının içine muayene de dahil mi demek için aradım ve muayene nin 150 t olduğunu öğrendim. Yuh yani. Bir de yakında dogum yapan var mı doğum ücreti ne kadar zamlanmış acaba. Olmadı değişecek hastane de doktor da bir tek bizim doktoru mezun etmiyorlar illaki bulunur iyi bir doktor. Yoksa dogururken evi arabayı üstlerine yapıp çıkacağız..