Kızlar yaklaşık bir hafta oldu nişan geldi paylaşmıştım burda… hastaneye gittiğimde doktor bebek Doğumu başlatmaya çalışıyor ne zaman geleceği belli olmaz bugün de olabilir,bir hafta sonra da,on gün sonra da dedi. Yalnız son günlerde hem ağrım çoğaldı hemde iki gündür inanılmaz ödem oluştu, özellikle ayaklarımda😬 baktıkça korkuyorum öyle söyleyeyim 😬🤦🏻♀️ Doğum yapan yada bilgisi olan anneler, nişan geldikten sonra ne kadar bekledi bebekleriniz? bugün ablamın arkadaşı ay nişanından bahsetti, nişan geldikten bir ay sonra Doğum yapmış🤔 biz 36+3üz bu arada