Bence başka yerlerle ciddi fiyat farkı olduğunu ve iade etmek istediği söyle yalan söylemeye gerek yok aynı fiyata verirseniz alıcam yoksa lütfen iade alırmısınız de, kabul etmezse fişi siz vermediniz o zaman hem sizi tüketici haklarına hemde maliyeye fiş vermediniz diye şikayet edicem de bu işin peşini bırakmam gerekirse 2 katı paraya satıyorsunuz diye mahkemeye veririm de🤔 çok mu abarttım ne😁