heyymomm Ben 32. haftadan beri 60a çıkıyordu sancım en son Sonra sancım 120’lere çıktı ama sürekli olmadığı için doğuma alamıyorlar zaten ve sancılarım adet sancısından daha keskin ben kolay kolay ağlamam yani öyle biri değlim ağlatıyo beni bakalım yarın ne diyecek doktor baya aşada da Hissediyorum