Selaaammm canlaaar bende doğum yaptım şükürler olsun. Darısı tüm hamilelerin basina insallah. Sağlıkla alin bebislerinizi kucaklariniza insallah 😍 sorum şu sezeryan oldum belden asagimi uyusturdular sadece ama kalcamda ve göbeğimde uyusukluk var hala. 21 gün oldu bugün. Normal mi yasayan varmi. Gecmeyecekmi yaa yoksa gecermi