Merhaba ben zorunlu sezeryan olucam beyhekim medar ve adatıp arasında seçim yapmam lazım ama çok kararsızım medar hakkında hiç iyi şeyler okumadım beyhekimi de yenidoğan yoğun bakımı yok diye düşünmüyorum yoksa evime çok yakın ve çalışanları çok ilgili adatıp la alakalı pek bi bilgim yok bilgisi olan var mı bu hastaneler hakkında