Aksoygumay Merhabalar 40 haftam bitti yarin 40+1 oluyorum ama hala kanala girmiyor bir turlu ne acilma ne sanci var lutfen yardimci olun benim gibi olanlar var mi?
Kara5166 Aksoygumay benimde 40+0 bugün aynı durumdayız Hiçbir belirti yok ne yapacağız bilmiyrm inşallah bir an önce sağlıkla doğarlar 🤲
MelekZBMY Ben benimkinde kanala girmemiş yapmadığım şey kalmadı ada çayı içtim merdiven inip çıktım kalça kalça hareketleri eğer hala gelmemeye devam ederse doktorum Perşembe günü suni sancı verecek
Aksoygumay MelekZBMY ayni bende cok ugrasdim ben dedim suni sanci verince kanla inmezmi diye suni sanci verirsem bebek sıkısir kalır dedi
Baharata Aksoygumay pilates yürüyüş sıcak duş yapmadığım şey yok squat çekmekten bacaklarım ağrıyo ama gelmiyo nazlı bebeğim