Sevi36610 doktorum iyi çok şükür zaten uzmanlık alanı perinatoloji o yüzden çok güveniyorum inşallah sıkıntı yaşamayız bizde ben çok takımlarım aslında bu Duruma ama yinede merak ettim aynı sıkıntı da olan varmı diye benim ki rahîm ici olduğundan birazdaha sıkıntı olabilir dedi doktor bakalım hayırlısı artik