Elifff1601 8 9 10 haftalik ultrason fotografinda kese fasulye gibiyse erkek diyolar. Benimde öyleydi ve erkek. Erkek bebegin hareketleri kalp atisi gibi tık tık. Kız bebegin hareketleri balık gibiymis. Bende tik tik hissetim 14.haftada. bu tür seyler iste 😊
eCeCik Elifff1601 evet onu bende duydum kız bebeklerin keseleri yuvarlak oluyormuş diyorlar erkeklerinde badem ya da fasülye yani elips şeklinde benimde öyleydi ve erkek 😀 bi arkadaşım var kesesi tam yuvarlak bakacağım kız mı olacak😂