Merhabalar öncelikle çok gecmiş olsun benimde 6. Haftamda kırmzıı kanamam oldu doktora gittim progestan ve igne tabiki nedeni hakkında bişey demedi kırmızı kan tabiki düşük tehlikesi ama hamilelern yüzde 20sinde oluyo dedi dikkat ediceksin ama ayağını tavanada bağlasak olacagı varsa olur dedi . Kanamam gecti ama kasık agrılarım oluyo az az arada