1meleek Merhaba hanımlar adet düzensizliğinden dr gideniniz oldu mu? Dr gidince nasıl oluyor alttan muayne ediyor mu? Kan tahlili yapıldığını duydum aç karnına mı gidiliyor yardımcı olabilir misiniz?
Cansu_79 1meleek genelde ilaç verir ulturasynla bakar gerek duyarsa alltanda bakar bekar degilseniz ama genelde dogum kontrol ilacı veriyorlar düzene binsin die bana öyle yapmıştı doktor bekarken
merveklyc 1meleek Benim adet dönemlerim ağır geçiyordu onun için gitmiştim. Alttan muayene etmemisti karından bakmıştı bana yeni evliydim o zamanlar bir de hormon tahlili istemişti onun içinde adetin 3. günü gel demişti
bahar95 1meleek adet düzensizliği bendede vardı Dr gittim hamile kalmak için gitmiştim alttan muayene oldum test yaptırmami istedi kan verdim galiba aç gittim
Mervece06 Alttan muyane etmişti beni doktor ama hissetmiyorsun bile evli değilseniz ulturasonla bakıyor evli iseniz alttan bakıyor korkmayın yani sonuçta sağlınız için en doğru kararı verebilmek için bakması lazım bana stresten demişti geçmiş olsun
esraizmirli 1meleek evet canım alttan muayene kesin ediyor çünkü alttan muayene etmek karından bakmaktan daha iyi daha detaylı yorum yapıyor doktorlar ama çekinmene hiç gerek yok hamile kalanaa kadar o kadar çok alttan muayene oldumki 👀