YagmurAnnesi Elifkyhn1993 aaa iyi bari internetten genel ortalama verilere bakmıştım sanki daha düşüktü de o yüzden öyle dedim. sağlıklı olsun da önemli değil ☺️
Yesim1995 Esmasahinnn 38 olduk ama doğup tartılana kadar inanmıyorum usg verilerine ilkinde yarım kilo eksik doğmuştu ☺
Eliffcyhn Asellim bir hafta ileriden gidiyor dedi son haftalar temennim fazla almaması normal doğum zor olur diye 1 hafta ileri geri normal sayılıyormuş ama şişko bir bebek demişti