Havvanaz Merhaba anneler. 27+5teyiz. 3 gündür bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum dr geçen hafta gittim bi sorun olmadığını söyledi acaba tekrar gitmelimiyim böyle durum yaşayan varmı çok az hareket ediyor
PnrBkr Olabilir canm bndede oluyor ama doktorum normal dedi tatlı biseyler iç ozamn hareketleniyor baya