GamzeMellec Doktoruma daha sormadım ama internette sağa yatılması sakıncalı olduğu yazıyor ben de inat ya sağ yanıma yatmak istiyorum 🤦🏻♀️
cyln9001 Sol tarafa yatilmali ve sırt üstü sağ tarafta damarlar bulunuyormuş bebislere daha çok enzimleri ve vitaminleri alıyormuş diye biliyorum