Arkadaşlar yavaş yavaş alışveriş dönemine giriyorum ve biberon konusunda kafam çok karışık. Biberonun rahatlığına alışıp emmeyi bırakır diye korkuyorum o yüzden hiç vermek istemiyorum. Ama bir yandan da lazım olur işim düşer alayım kenarda dursun diyorum. Biberon vercek misiniz, vercekseniz bunun ideal zamanlaması nedir. Yani kaç ay sonra verirsek memeyi bırakmaz.