YagmurAnnesi Tugbaslan3458 ben de 21. Haftadayım şu an için iyiyiz çok şükür ama ilk hamileliğimde 20-21. Haftalarda kızım hiç hareket etmiyordu nerdeyse.. ama normal.. çikolata yiyip solunuza yatın düzelir inşallah 😍
[silindi] 23 haftadayım düzene girmesi 28. haftadan sonra olur dedi doktorum. Bir gün hissedip bir gün hissetmemek normalmiş, endişelenmeyin🌼