Kartanesii003 bende oğlum 15 aylıkken hamile kaldım. Doktorum emzirebilirsin hiç sorun olmaz dedi. Ama tabiki herhangi bir düşük tehlikesi yaşamazsan dedi. 3 kez kanamam oldu maalesef ve 19 aylık olana kadar emzirmiş oldum. 3. de mecburen kestim, çok üzüldüm ama. Birdenbire kesenler nasıl kesiyor acaba, ben aşamalı kestim. Ki bu doğru olan. Birden keserseniz çocuk neye uğradığını şaşırır bence.