Merhaba kızlar 11 haftalik hamileyim ve 3-4 gündür dışımın altında şişlik var yuvarlak bir şekilde sanırım intihap oldu ama ağrı yok koronadan dolayı hastaneye de gidemiyorum bebeğe bir zararı olur mu geçmesi için ne yapabilirim şimdiden teşekkür ederim