Kızlar nstye kaçıncı haftadan itibaren giriliyor sizler kaçta girdiniz birde neye bakılıyor tam olarak ? Hiç bilmiyorum bi sorun yoksa Alttan muayene sadece doğum zamanı mı yapılıyor yoksa son zamanlarda alttan muayene yapılıyor mu acaba paylaşırsanız sevinirim