Byby99 al benden de o kadar 37 oldum sancılarım uyutmuyor hareketleri falan baya hissediyorum ama bi türlü tam algılayamıyorum idrak edemiyorum karnımda bi bebek olduğunu hamile olduğumu , pek kilo da alamadım hala zayıfım sanki öyle çok yemişim de karnım çıkmış gibi hissediyorum 🤦🏻♀️