ebruulas92 Kızlar ben tahlil yaptırıcam çıkarsa yükleme yaptırmalı mıyım kimisi yaptır kimisi yaptırma diyor fikirlerinize şimdiden ihtiyacım var🙏🏼
GamzeArmi ebruulas92 bende araştırdım sordum.Gebe okulunda ki ebe aynen şöyle derdi çikolata yemeiyormusun onda bile daha fazla şeker var bunu bir kere yaptırcaksın ve olması gereken birşey birşey varsada önceden bilinir dedi biraz mantıklı geldi
ZeynepHasan ebruulas92 eğer yaptırıp yaptırmamakta kararsız iseniz; ilk önce aile sağlığı merkezinde (Sağlık ocağı) tokluk kan şekerinize baktirin. Eğer yüksek çıkarsa mutlaka yaptırın. Zaten sağlık ocağında sizi yönlendirirler.
Hanif ebruulas92 bunun kararını en iyi doktorun verebilir yani seni sonucuna göre en iyi doktorun yönlendirir. Benimde açlık şekerime bakmıştı doktorum normal çıktı ailede de şeker hastası yok bende de yok o yüzden şeker yüklemesi yapmıycaz dedi. Mutlaka doktorunun yönlendirmesini değerlendir çünkü şeker yüklemesinde şeker günlük hayatta yiyip içtiğimiz bir çok şeyde var.
MehmetMelekKse Ben yaptırdım sonuçta çok tehlikeli birşey olsa doktor söylemez hiç birşey de çıkmadı çok şükür
Epelinkiran Doktorum bana kilolu olduğum için risk grubunda olduğumu ve yaptırmam gerektiğini söyledi ben de yaptıracam. İnşallah çıkmaz da normal doğum yapabiliri
Esraodaci Bende açlık tokluk kan şekeri yaptırcam 3 gün üst üste,Sonuç ne çıkar hayırlısı olsun.Canan karatay yaptırmayın diye bağırıyor çocuklar şeker hastası doğuyor diye.Bir yanım onu dinle diyor bakalım
Tugbasaka Evet hepınız yaptrmalısınz .şeker olursa bazı bebekler az bazıları da çok ğelşıo en azndan tedavisi uygulanır . Ben yaptrdım hiç bi sıkıntı olmuyo korkmayın .
Refish Bende teeeddut etmistim. Doktorum icimi rahatlatti zaten gunluk hayatimizda bu sekeri aliyormusuz. Oyuzden bir olumsuzluk varsa onceden tedbir almis oluruz dedim ve yaptirdim. Cok sukur bir sikinti cikmadi.
ZeynepHasan Ben de çevreme uyup yaptırmadım fakat sonradan tokluk şekerime bakıldı yüksek çıktı ve artık son haftalara yaklaşınca yapılacak bir şey de olmuyor tek çare diyet yapmak oluyor.
sedaaa ebruulas92 açlık tokluk kan şekerime baktı doktor ordan anlaşılıyor zaten şekerin varmı yokmu cok iyi bi doktorla beraberiz ona güveniyorum yapmayalım boşuna dedi canım sende sonuca göre hareket et yüksek cıkarsa diyet yaparsın yükleme yaparlarsada zaten sana diyet vericekler ne diye boşuboşuna içiriyorlar onu bilmem 🤷🏻♀️
Esraodaci Ben şeker yüklemesi istemeyip 3 gün açlık tokluk kan şekeri yaptırdım.Açlığım yüksek çıktı.Pilav ekmek ve şekerli meyveler yeme dedi doktorum
Nesimee Epelinkiran yaa ben kısayım 1.58 75 ile hamile kaldım şuan kaçım hiç bakmadım haZırda hissetmiyorum kendimi 😂 ama vucudumu çok hantal ağır yorgun ve çok bakımsız hissediyorum kendimi bişi yapasım gelmiyo hiç 😂😂
Epelinkiran Nesimee bende tam tersi hiç kilo almış gibi hissetmiyorum. Sadece göbeğim ve göğüslerim büyüdü, yüzüm kolum bacağım fln aynı hala ondan herhalde. Ztn hamile kıyafeti de giyince herkes çok kilo almamışsın diyo