Fadime79_ 5 aylık olduktan sonra çekiliyor bebekte bi sorun yoksa .ama karanfil yağı da çok iyi geliyor ağrıya uyuşturuyor uygulanan kısmı ve bir kaç gün geçmiyor bı uyuşukluk. İkinci gebeliğim olduğu için söylüyorum sürekli olan bu sorun değil dış ağrısı . Ben şuan 26 haftalığım ve 2 hafta önce tamamen ağrım kesildi . Çektirme den önce karanfil yağı deneyebilirsiniz çok etkili .. gecmis olsun ☺️