Bundan 7 hafta önce yani 19 haftalikken bebegimde böbrek büyümesi olduğunu öğrendim ve etlik zübeyde birinin 9 birinin 10 olduğunu belirtti zekai tahir 9 a 7 dedi şuan 8 7 yani kuculme var ama doktorlara kalsa sonlandir bibreknyetmezlilgi olur dediler hala diyolar hiç olumlu bisi demdiler bu vakte kadar internet okuyorum 30 mm diyen var 17 diyen var 5ile 10 arası hafif evre geçer doğumdan sonra yaziyo deniliyo böyle bisi başına gelen var mi