kinandolay Kız bebek erkek bebeğe göre bir kaç hafta erken doğuyor diyorlar doğru mudur? Siz kaçıncı haftada doğurdunuz kızlarınızı? 🤰
Ebru24 kinandolay ilk bebeğim kızdı sezerysn oldum 39 hftlkken eğer ilk doğumunsa 41 e kadar beklersin normal doğum için suan 2 ciye hamileyim 12+2 yiz bakalım sezeryan olucak tkrardan hangi hfta alırlar bilmiyorum
Zerrinatila kinandolay benim ki de kız. Herkez aynı diyor ama çevremde. Hep. Kız. Bebek oldu hiç erken doğan olmadı
Ttbbb 39+4 teyiz😂 kızım olck ama hala bekliyoruz belirtimiz yok vs bakalım erken gelir dediler ama öle olmadı 🥰