afrasil Evinru ben folbiol kullanıyorum 2 doktorda bunu yazdı ama inofolic daha iyi özellikle pco olanlar için
Evinru afrasil kisim falan yokda kimyalsal oldu ilk gebelik ..oyuzden herşeyin eniyisi arastryorum canim
Evinru afrasil üçüncü ay deneme de kaldım..aralikda yeni oldu daha 18nde günüm gcti 24dunde kanamm oldu değerim düştü .salı gttgimzfe 10na düşmüştü enson
afrasil Evinru anladım canim esine keçiboynuzu pekmezi icirebilirsin sende folik asit Allah isteyen herkese nasip etsin geçmiş olsun