Sat tarihine göre 4+2yim şuan 3 ocakta kan verdim 329,40 cıktı ve 3 hafta içindesin dedi doktor gelip birdaha vermene gerek yok demişti 1veya 2 hafta sonra kadın doguma görün dedi sizler ne zaman gitmiştiniz ilk gebeliğim ve birşey olur diye cok korkuyorum asker eşiyim ve eşim 15 ocakta gelicek görevden bulunduugum yerde kadın dogum yok malesef 5 saat yolculuk yapıp gitmem lazım doktor 2 hafta sonra gidersen kalp atısınıda duyarsın o yolu bosuna 2 kere cekme cünkü sıkıntı olur senin için yolculuk saati uzun normalde onermiyoruz demişti bilgilendirirmisiniz beni biraz kaç haftalıkken gidersem kalp atısınıda duyabilirim mart ayında memlekete izine gidicez acaba ozaman kendi doktoruma mı görünsem kararsız kaldım o süre içinde ya bişey olursa diye korkuyorum