bu-relives12 Ben orada takipliyim cnm sen riskli gebemisin ? Bende yaptıracaktım ama maalesef yapılmıyor orda Çünkü sadece riskli gebelere yapılıyor 2’li 3’lü 4’lü testler ve detaylı ultrason yapılmıyor benide başka hastaneye yönlendirmişlerdi ben hep oralarda yaptırıp sonuç getirip gösterdim yani oraya giden herkes bu şekilde yaptırıyor maalesef, bu hafta bi şeker yüklemesi yaptırdım ama onu yapıyorlarmış her gebeye bilgin olsun