22 haftaligim 1 haftadır antibiyotik kullanıyordum ishal olmuştum ama gün de 2 sefer çıkıyordum lavaboya buyuzden önemsemedim ilaç bitti iki gündür de acı biber canım çekiyor yiyorum karnım ağrıyor yine ishalim günde 3 sefer oluyorum korkmalı miyim ya