Gamseee sen bana ümit oldun bende 2,5 yıldır evliyim son 1 yıldır deniyoruz hatta gecti bile.Olmuyo.Her ay belirti var mı diye kafayı yicem aldıgım test sayıları saymıyorum bile.Artık umudumu kestim.Biliyorum stresten olmuyor üstüne düşünce olmuyor ama biz 6 ay zaten üstğbe düşmemiştik o zamanda olmadı son 6 Aydır üstüne düşüyoruz aslında.Artık bi bebek görsem eşim yuzume bakıyo aglıyomuyum diye bende bakma artık ben inanmıyorum olacagına diyorum kaybettim umudumu olmuyo cunku bu hayatta cok yıpranmadan bişey elde edemiyorum illa yıpranıcam kendimi paraşıcam oyle.Her şey Allah tan diyorum sonra diyorm niye ne günahım var bukadar isterken anneligi diyorm cevremde hamile kaldım diye uzulen insanlar var kahroluyorum neden onlara neden bana degil sonra isyan etme diyorm ama kalbim acıyo artık ama okudum yazdıklarını bi umut oldun içime pes etme dedim kendime❤️🙏