Merhaba arkadaşlar 18 haftalık gebeyim kasıklarımda çok ağrı var idrar yolumda enfeksiyon varmış başında da vardı ilaç kullandım ama geçmişti şu an yine başlamış ne yapsam bilemedim doktor antibiyotik yazmış ama emin olamadım nasıl geçer bu hastalık yardımcı olun