IlkerrSonglFuratt Fatmaozgur Benim doktorum😍Normal Doğum 1000 tl sezeryan 1400 diye biliyorum arkadaşımda geçen hafta çünkü orda doğurdu aynı doktordu
IlkerrSonglFuratt Fatmaozgur Ben normal Doğum bekliyorum 39+2 haftalığız ağrısız istiyorum belden iğne yapılacak ek 400 lira 1400 oluyor oda
Fatmaozgur IlkerrSonglFuratt hmm bnde bu hafta gidicem konuşacam ama normal istiyorm ins Allah m güç verirde bizde kurtuluruz 😊
IlkerrSonglFuratt Fatmaozgur allah yardımcımız olsun kaç haftaliksınız.Yalancı sancılar bile böyleyse😓
IlkerrSonglFuratt Fatmaozgur 40 haftalık oldum hala doğurmadım😂Süreklide yürüyorum evde aktifim sancım olsun diye ama maalesef
Fatmaozgur IlkerrSonglFuratt kız şimdi doktor dan çıktım 36 2 ym daha 2 2 buçuk santm açılma var her an doğura bilirsin dedi sancıda cıktı senn varmı açılmann
IlkerrSonglFuratt Fatmaozgur aynen ya sancılarım baya fazla çıktı ama açılma hiç yok ve bebek çok yukarıda p.tesi tekrar gel dedi
Sevde123 Mersinden birilerini görünce nasıl seviniyorum bir bilseniz😅😅 bende forum yaşam a gidiyorum ama Semra Vezir doktorum. Ahmet ışıktan ı çok duydum baya övülüyor
Fatmaozgur IlkerrSonglFuratt hadi ins pazartesi ye kalmaz dogurursn bnm ara ara sancm geliyo ins yalancı sancdr hiç hazır değilim hep geç olacak die düşünürken birden böyle olması şok etti beni
IlkerrSonglFuratt Fatmaozgur 2 haftadır sancı çekiyorum dün çok yoğundu gece acile gittik ama hiç açılma yok😓