mommy00 Kızlar 14 haftalığım henüz hiç karnım çıkmadığı için uyku düzenim değişmedi. Hep yüz üstü yatıyorum ama ara ara diyorum ki zararı varsa nolcak eziyormuyum baya deli yatıyorum ama karın büyümedikçe sıkıntı yok derler doğru mu
koalababy mommy00 28.haftaya kadar istediğin gibi yatabiliyorsun diyo doktorlar internettede bununla ilgili yazılar var :) benim de sorunum 30. Haftaya giriyorum ama soluma hiç yatamıyorum hem sağ 🤷🏻♀️
Selimegzoglu mommy00 ben yüzüstü yatmayı o haftalarda bırakmıştım hamile yastığı almıştım Sola doğru yatıyordum ayaklarımı kendime çekip uyumam gerektiğini söylemişti doktorum
Ortmenanne16 mommy00 15e kadar bende yattım ama sonrasında istesende yatamiyorsun 17den sonra falan kendimi hiç o şekilde bulamadım uyanınca 🙏🙏
Rabiis Bende 20+4teyim yüz üstü asla yatmıyorum. Ama sırt üstü yatmayı bırakamıyorum 6. Aya kadar bı sıkıntı olmayacağı konusunda bı çok yazı okudum ama yine de korkuyorum. Siz sırt üstü yatıyor musunuz hiç ?
Aynurr16 mommy00 karnım çıkıp beni rahatsız etmeye başlayana kadar yüzüstü yattım korkma endişelenecek zamana gelince zaten vucudun otomatik yatamıycak