hhanay1 ben çevremin tavsiyesi üzerine ana kucağı aldım bu bime gelenlerden otomatik olanlardan değil en azından mutfakta filan iş yaparken yanımda durur diye ama mesela ablamın puseti vardı pusete koyuyordu ekstra olarak almamıştı benim pusetim olmadığı için ben aldım inşallah kullanmayida nasip eder Rabbim 🤲