E-K-D
Ayy o şatafatlı dantelli lohusa geceliklerinden nefret ederim 😃😃 Ben lcwaikikiden etekli normal bir emzirme pijaması almıştım. Gayet de rahat ve güzeldi. 1 tane de alt üst takım pijama koymuştum yanıma ama hastahanede pembe olanı giydim sadece diğerine gerek kalmadı. Öyle satenmiş bilmem neymiş istemem ben. 😃Çok da tatlış bir anneydim bence pembe geceliğimle 😍😍😅