Evinru ben de kimyasal düşük yaşadım önceden, şuan 26+5 im, doktor yaptırmaya gerek yok dedi ama biraz pimpirikliyim yaptırdım ve pıhtılaşma cıktı hemen kan sulandırıcı verdi. Yaptırmanızı öneririm. Detaylı ultrasona girdigimde uzman dr iyiki kan sulandırıcı içmişsiniz, kan akışı çok güzel dedi.