Mosimosi AbdullahMerveTemel Doğum zamanı sanırım benim doktorum izinde olacak. Tülay hanımdan memnun musunuz?
Mosimosi Doğum ücretlerini yazayım, merak edenler için. SEZARYEN DOĞUM PAKETİ SGK'lı Zorunlu 1625 tl İsteğe bağlı 3150 tl NORMAL DOĞUM PAKETİ SGK'lı normal 950 tl Ücretli normal 1725 tl Epidural farkı 625 tl
Mosimosi Milkandhoney doktorumdan çok memnunum. Ama hastanenin yenidoğan ünitesi yok. Olası bir durumda başka bir hastaneye gönderiyorlarmış. Medipol mega'ya gönderirler herhalde.
NezihMeltemAcar Mosimosi evet onu bende sordum gecen hafta. Ama benım Doğuma kadar açılabilirmiş öyle dedş işte doktorum
Burcusrkn Asli_19 ben✋ ama bugün itibariyle doktorumu ve hastanemi değiştirdim, hoşuma gitmeyen bazı şeyler vardı 😐
NezihMeltemAcar Bende Denız hanıma gidiyorum kızlar çok memnunum. İlk Pelin hanıma gidecektim onuda çok tavsiye ettiler ama Deniz hanımı araştırınca daha çok ısındım. Cumartesi tekrar gidicem
NezihMeltemAcar Milkandhoney doktora sormadim ama hesaplamama göre 26 ekimden itibaren her an olabilir kasım ilk haftasına kadar
NezihMeltemAcar Ama yenı doğan yoğun bakım olsun isterim Doğum yaptıgım yerde. O zamana kadar olmazsa belki de Bağcılar medipole devam ederim Doğuma yakın
Burcusrkn Milkandhoney medilife a başladım bugün Ramazan beye orda da devam edecek gibi görünüyorum 😊
Burcusrkn Mosimosi burda başlık da açmıştım hatta beni sürekli tedirgin ediyordu çok zayıfsın bebegin gelişmeyecek gibi şeylerle korkutuyodu bugün kilosunun önde bile olduğunu öğrendim 😒 tetanoz aşısını asla yaptırma demişti, yola çıkmama izin vermiyordu, çok gerilmiştim artık, bi de hastanenin y.yb nin olmaması da bi etken tabi