Hanımlar şimdi benim aklımı kurcalayan bir şey var, benim kan değerim gebeliğimin başından beri hep iyi hiç düşmedi. 13,7 civarında çıkıyor. Ferrum fort kullanıyordum, doktorum değerlerin iyi kullanmana gerek yok demişti. Benim gibi olup kullanmayan var mı?