Merhabalar, 37+3 günlüğüz bugün bel ağrısı ve adet sancısı gibi ara ara ağrım oldu. Boşluklarım resmen ağrıyor. Birde üzerine bir sabah birde akşam olmak üzere çok açık kahverengi akıntım oldu. Böyle birşey başına gelmiş olan varmıdır ? Doğum başlangıcı nişan değildir heralde diye düşünüyorum ? Paniklemeli miyim 😂 İlk gebeliğim pazartesi randevum var gidicem bu arada 🙏🏻