Hanımlar 38+1 günlük gebeyim. Geçenlerde post açtım. Sıvı azalmasıyla ilgili. Dün kontrolde bana bebeğin başı biraz küçük denildi. Açılma yok dediler sancı hafif çıkıyor dediler. O kadar sancılarım vardı ama hiç biri kalmadı. Suan da hafif bir sancim var. Ne gelen var ne giden. Sizler neler yapıyorsunuz.